تبریک شب یلدا آنلاین با کارت پستال دیجیتال

| |
۲۳ آذر ۱۴۰۱
تبریک شب یلدا آنلاین با کارت پستال دیجیتال
تهیه کارت پستال شب یلدا برای تبریک به دوستان و عزیزان از راه‌های آسانی است که نشان می‌دهد شما به فکر آنها بوده و در بلندترین شب سال فراموششان نکردید.

از آنجایی که یلدا یکی از مهم‌ترین شب‌های سال و همچنین از آیین قدیمی ایرانیان برای گردهم جمع شدن و جشن گرفتن است. تبریک گفتن به افرادی که نمی‌توان آنها را در این شب زیبا دید، از راه‌های به یاد هم بودن است. در گذشته معمولا از طریق تماس تلفنی با نزدیکان و دوستان ارتباط برقرار کرده و به آنها تبریک می‌گفتیم. اما اکنون با فراگیری شبکه‌های مجازی، روش‌های جدید و زیباتری برای تبریک به دوستان ایجاد شده است که یکی از آنها کارت پستال دیجیتال می‌باشد.

کارت پستال دیجیتال چیست؟

استفاده از کارت پستال از قدیم رواج داشته و افراد برای مناسبت‌های مختلف مانند تبریک اعیاد، تولد و تسلیت از آنها استفاده می‌کردند. این کارت‌ها امروزه با پیشرفت تکنولوژی به‌صورت دیجیتالی تهیه شده و استفاده از آنها نیز بسیار راحت است. کاربرد کارت پستال شب یلدا به صورت دیجیتال، دقیقا مانند کارت‌ پستال‌های قدیمی کاغذی بوده و برای رساندن پیامی مبنی بر تبریک یا تسلیت از آنها استفاده می‌شود.

اما کارت‌های کاغذی باید توسط نامه‌رسان به دست گیرنده می‌ر‌سید یا مانند نامه از طریق پست و...  برای فرد مورد نظر ارسال می‌شد. این موضوع کار را کمی سخت می‌کرد! برای همین امروزه کارت‌های کاغذی محبوبیت قبل را نداشته و کارت پستا‌ل‌های دیجیتال جایگزین آنها شدتبریک یلدا

تبریک شب یلدا با کارت پستال دیجیتال

اهمیت استفاده از کارت پستال شب یلدا 

حال که به‌طور کلی با ویژگی‌های کارت پستال آشنا شدید بهتر است از اهمیت آن برای شب یلدا نیز آگاهی پیدا کنید.

البته برای این آگاهی لازم است از پیشینه و اهمیت این شب دل‌نشین نیز اطلاعاتی داشته باشید. شب یلدا یا چله از مهم‌ترین جشن‌های باستانی محسوب می‌شود که طولانی‌ترین شب سال نیز هست و از  آخرین غروب آذر ماه شروع شده و تا اولین طلوع دی ماه ادامه دارد.

از مهم‌ترین رسوم یلدا، می‌توان به خرید آجیل، هندوانه و انار به‌علاوه شب نشینی با خانواده، فامیل و دوستان که برای پیوند همیشگی بین آنها انجام می‌شود، اشاره کرد. اما گاهی به‌دلیل مشغله‌های زیاد و یا ساکن نبودن در یک شهر، افراد نمی‌توانند در این شب زیبا کنار یک‌دیگر باشند.

در این شرایط خیلی‌ها از طریق تبریک آنلاین با کارت پستال شب یلدا، از عزیزان خود یاد می‌کنند. تبریک مجازی یلدا می‌تواند بیشتر از ارسال یک پیامک باشد. افراد زیادی در این شب با کپی کردن پیام‌های تبریک و ارسال آن برای تعدادی از مخاطبین می‌خواهند علاقه و توجه خود را به دیگران نشان دهند.

اما این راه دیگر جذابیتی نداشته و به‌ کار بردن روش‌های جدید می‌تواند تاثیر بهتری روی مخاطب شما بگذارد. از این روش‌ها می‌توان به استفاده از تبریک آنلاین شب یلدا اشاره کرد.

تبریک خلاقانه شب یلدا

اگر شخص مورد نظر در شب یلدا کنار شماست، راه‌های زیادی برای تبریک و غافلگیری او وجود دارد. مانند سفره‌آرایی‌های زیبا، خرید هدیه و... اما اگر مخاطب شما به هر دلیلی نتواند در شب یلدا کنارتان باشد یا مشکلات شما باعث دوری از او در شب چله می‌شود باید روش مناسبی برای تبریک گفتن و خوشحالی دوست، همسر و... خود انتخاب کنید.

ما در اینجا تبریک موزیکال یلدا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اما این تبریک چگونه است؟ می‌توان گفت علاوه‌بر ارسال موزیک‌های زیبا و مخصوص شب یلدا، راه دیگری نیز برای این عرض تبریک وجود دارد. با استفاده از کارت پستال شب یلدا و انتخاب آهنگی زیبا برای پخش در زمینه کارت نیز می‌توانید تبریکی دل‌نشین و منحصر به فرد برای مخاطب خود ارسال کنید.

تبریک موزیکال شب یلدا

طراحی کارت پستال شب یلدا

طرح‌های آماده‌ زیادی برای تبریک مجازی یلدا وجود دارد. اما اگر علاقه‌دارید طرحی خاص و زیبا برای فرد مورد نظر خود که می‌تواند از اعضای خانواده، دوستان، همسر و... باشد، ایجاد کنید بهتر است از گزینه‌های مخصوص و نشان‌دهنده شب چله استفاده کنید.

از مهم‌ترین این گزینه‌ها تصویری از انار، هندوانه، دیوان حافظ، آجیل یا به‌طور کلی پس زمینه قرمز است. با استفاده از این تصاویر در طراحی کارت پستال شب یلدا می‌توان به‌خوبی حس و حال شب یلدا را در مخاطب ایجاد کرد.

همچنین در صورت استفاده از کارت‌های آماده می‌توانید متن مد نظر خود را جایگزین نوشته‌ موجود کنید. نکتهی دیگری که در ساخت یک کارت پستال، جهت تبریک خلاقانه شب یلدا اهمیت دارد، انتخاب موزیک مناسب و زیبا برای آن است.

موزیک‌های زیادی توسط خواننده‌های مطرح در خصوص شب یلدا خوانده شده که استفاده از آنها می‌تواند گزینهی خوبی باشد. اگر احساس می‌کنید این گزینه کلیشه‌ای شده، نیز می‌توانید موزیک بی‌کلام یا ترانه محبوب خود را برای تبریک به عزیزانتان در شب یلدا جایگزین آهنگ پیش‌فرض کارت پستال دیجیتال کنید.

ویژگی‌های کارت پستال دیجیتالی

اگر از این کارت‌های پرکاربرد استفاده کنید می‌توانید به‌راحتی آنها را طراحی کرده و برای مخاطب خود ارسال کنید. از ویژگی‌های این کارت‌ می‌توان به امکان طراحی داخل و خارج پاکت‌نامه، طراحی تمبر و قرار دادن نام نویسنده و گیرنده، انتخاب موزیک پس‌زمینه و افکت مناسب تبریک اشاره کرد.

البته شما می‌توانید از طرح‌های ساخته شده نیز استفاده و فقط آنها را به سلیقه خود شخصی سازی کنید. این گزینه برای راحتی و کمک به شما ایجاد شده است. کارت پستال شب یلدا را می‌توان به‌راحتی در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و پیامک برای دوستان به اشتراک گذاشت.

تنوع بالای کارت پستال های شب یلدا

جمع‌بندی

استفاده از کارت پستال شب یلدا، یک روش خلاقانه برای تبریک به اعضای خانواده، دوستان و... است. شب یلدا از زمان‌های بسیار دور در نزد ایرانیان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و اعضای خانواده در این شب با دور هم جمع­شدن، سعی در حفظ این آیین باستانی دارند.

اما گاهی افراد به‌دلیل مشغله‌های زیاد نمی‌توانند در جمع خانواده، دوستان و... حضور یابند. در این‌صورت نیز نباید تبریک و گرامی داشت یلدا را فراموش کرد. برای این منظور می‌توان با برقراری تماس و تبریک به خانواده و عزیزان به آنها یادآوری کرد که همیشه در ذهن و قلبشان هستند.

روش‌ خلاقانه‌ دیگری نیز برای تبریک یلدا وجود دارد که این روش طراحی و ساخت کارت پستال دیجیتال و منحصر به‌فرد برای اعضای خانواده و.... است. شما می‌توانید با دیجی پستال، زیباترین کارت‌های طراحی شده را ببینید و از آنها استفاده کنید. همچنین امکان ساخت یا ویرایش و تغییر بخش‌های مختلف این کارت پستال شب یلدا نیز برای شما وجود دارد.

چطور برای شب یلدا خودمان کارت پستال طراحی کنیم؟
با ورود به اپلیکیشن یا نسخه تحت وب دیجی پستال رایگان کارت پستال تبریک یلدا طراحی کنید.
آیا کارت پستال آماده برای تبریک به اقوام وجود دارد؟
بله، بیش از 250 کارت مخصوص یلدا از پیش طراحی شده است همچنین برای تمامی اقوام و نسبت‌ها جدا گانه طراحی شده است.
آیا کارت پستال دیجیتال شب یلدا را می‌توانم پیامک کنم؟
بله، کافی لینک کارت پستال را برای دوستان و آشنایان خودتون ارسال کنید.

کارت پستال شب یلدا

تمام کارت‌های کارت پستال شب یلدا
دیدگاه خود را ثبت کنید
امتیاز کلی: ۵ از ۵ | تعداد رای: ۱۲
۵ ستاره
مهسا
۳ اسفند ۱۴۰۲
یلدا بر همه مبارک
۵ ستاره
عروس خاله
۱ دی ۱۴۰۲
🍉🍉عروس خاله شب یلدا مبااارک🍉🍉
۵ ستاره
عروس خاله
۱ دی ۱۴۰۲
🍉🍉عروس خاله شب یلدا مبااارک🍉🍉
۵ ستاره
☺️
۳۰ آذر ۱۴۰۲
👏
۵ ستاره
محدثه لویمی
۲۹ آذر ۱۴۰۲
خانواده ی عزیزم یلداتون مبارک❤🧡🍉🎀🌹
۵ ستاره
مادر
۱۶ آذر ۱۴۰۲
مادرعزیزم شب یلدا
مبارک باد
۵ ستاره
محمد ایشانی
۲۶ مهر ۱۴۰۲
واقعا برام کلا ذاتا افتخار میکنم که جز این لطف ومهر و به عنوان یک جمله ی حرف زدن تولدت مبارک باشه عزیزم برام کلا ذاتا تحسین برانگیز و حتی در حال حاضر در این موضوع به کل فراموش کرده و حضور ذهن نداشتم واقعا خیلی غافلگیر شدم واز همه ی کارکنان همراه اول تشکر میکنم
۵ ستاره
ستایش سلطانلو
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
خیلییییی عالی بود
۵ ستاره
ساناز جوادی
۱۱ فروردین ۱۴۰۲
بسیار خوب


۵ ستاره
سارا سهیل
۲۹ آذر ۱۴۰۱
سارا و سهیل یلداتون مبارک
ستاره
نمایش بیشتر دیدگاه‌ها