کارت عروسی آنلاین روش جدید دعوت از مهمانان

| |
۱۵ آذر ۱۴۰۱
کارت عروسی آنلاین روش جدید دعوت از مهمانان
یکی از مقدماتی که برای برگزاری عروسی باید فراهم شود، تعیین محل برگزاری این مراسم و دعوت میهمانان به این مکان است. این دعوت با استفاده از کارت دعوت عروسی صورت می‌گیرد که در آن زمان، مکان، نحوه برگزاری مراسم و افراد دعوت شده نوشته می‌شود. چاپ و تهیه این کارت، یکی از مقدمات هزینه‌بر این مراسم است که می‌توان آن را با روش‌های بدون هزینه جایگزین کرد. گزینه­هایی همچون استفاده از کارت پستال دیجیتال برای دعوت عروسی می­تواند انتخابی مناسب باشد.

ممکن است این ایده به ذهن شما خطور نکرده باشد؛ اما کارت دعوت به مراسم عروسی می‌تواند به صورت آنلاین هم آماده و در اختیار میهمانان قرار داده شود. با این کار هم از بار هزینه و هم بار مسئولیت‌های عروس و داماد و خانواده‌هایشان کاسته خواهد شد. از سویی دیگر، با فراگیر شدن هر چه بیشتر ارتباطات آنلاین، استفاده از این تکنولوژی‌ها به حوزه دعوت مهمانان به عروسی نیز وارد شده است.

کارت دعوت عروسی دیجیتال چیست؟

کارت دعوت عروسی آنلاین یک نوع دعوت نامه است که در یک صفحه وب طراحی شده و با استفاده از یک لینک در اختیار دیگران قرار می‌گیرد. این کارت می‌تواند از افکت، تصاویر جذاب و حتی موسیقی نیز برخوردار باشد. با استفاده از کارت عروسی آنلاین می‌توانید لوکیشن، ثانیه شمار، لینک، ویدئو و کلی امکانات دیگه رو یکجا داشته باشید و از کارتی جذاب‌تر و خاص‌تر برای دعوت مهمانان خود استفاده کنید.

مزایای استفاده از کارت عروسی دیجیتال

آیا هنوز در انتخاب بین کارت عروسی کاغذی یا دیجیتالی مردد هستید؟ طبیعی است که انتخاب از میان این دو کار ساده‌ای نباشد؛ اما دانستن مزایای کارت دعوت عروسی دیجیتال می‌تواند در انتخاب درست به شما کمک کند. مزایای این مدل کارت‌ها در ادامه بیان می‌شوند.

شمارش معکوس روز عروسی

امکان قرار دادن روزشمار وجود دارد که نشان می‌دهند تا روز برگزاری جشن، چند روز و چند ساعت زمان باقی‌مانده است.

موقعیت مکانی در کارت عروسی

محل برگزاری جشن عروسی، تالار یا باغ را بصورت دقیق در کارت پستال قرار دهید تا میهمانان به راحتی مسیریابی کنند.

نام هر میهمان بر روی کارت

به تعداد مورد نیاز نام گیرندگان خودتان را روی پاکت یادداشت کنید تا برای هر میهمان منحصر و متمایز باشد.

قرار دادن لینک سایت و کانال

لینک صفحه ایسناگرام، کانال تلگرام و یا هر صفحه‌ای را قرار دهید تا در صورت نیاز میهمانان به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشند.

طرح‌های فراوان و متنوع

دسترسی به طرح‌های فراوان و متنوع مناسب برای هر سلیقه‌ای با قابلیت شخصی سازی و تغییر به سبک خودتان.

دعوت آسان میهمان

از طریق پیامک یا پیام‌رسان‌ها کارت دعوت را به دست مهمانان برسانید و مسیر سخت تحویل کارت دعوت را با چند ضربه ساده کنید.

موسیقی همراه با کارت دعوت

کارت عروسی دیجی پستال خشک و خالی نیست، می‌توانید موسیقی دلخواهتون را روی آن قرار دهید و حس و حال شاد و متفاوتی ایجاد کنید

افکت‌های زیبا و متحرک

با انتخاب یکی از افکت‌های متحرک مثل بارش گل، فوران قلب، بارش گلبرگ، ذرات درخشان و... زیبایی بصری بیشتری به کارت دعوت عروسی بدهید.

شخصی‌سازی تمام اجزای کارت

به سلیقه خودتان طرح پاکت، طرح داخل پاکت، مهر و موم، تمبر، تصویر زمینه، متن پشت و روی پاکت را تغییر دهید.

صرفه جویی در زمان

برای سفارش کارت دعوت به مراسم عروسی کاغذی، می‌بایست به مراکزی که این نوع کارت‌ها را چاپ می‌کنند مراجعه کرد. سپس باید نمونه طرح‌های آنان را مشاهده نمود و بالاخره یک مورد را انتخاب کرد. سپس باید چند روزی را منتظر بمانید تا کارت‌ها آماده شوند و مجددا وقت صرف کنید و برای تحویل گرفتن آن‌ها به مرکز مورد نظر مراجعه کنید. در نهایت باید تمام کارت‌ها را چک کنید که دقیقا همان‌طور که سفارش داده بودید، چاپ شده باشند.
به جای گذراندن تمام این مراحل وقت‌گیر شما می‌توانید از کارت‌های دعوت را به صورت آنلاین طراحی کنید که هم سریع‌تر و هم راحت‌تر آماده می‌شوند. انجام این کار تنها به فشردن چند دکمه نیاز دارد تا بتوان حتی مهمانی که در دورترین نقطه نسبت به شما زندگی می‌کند را هم به مراسم عروسی دعوت کنید.

صرفه جویی در هزینه‌های عروسی با کارت پستال دیجیتال

صرفه جویی در هزینه‌ها

سفارش کارت‌های کاغذی با هزینه نسبتا زیادی همراه است؛ زیرا کارت‌ها به صورت سفارشی در تعداد بالا چاپ می‌شوند. با بیشتر شدن تعداد مهمانان این هزینه نیز بیشتر نیز خواهد شد. در صورت وجود مشکلی در نگارش اطلاعات لازم در کارت، می‌بایست کارت‌ها مجددا چاپ شوند که این اتفاق، هزینه‌ای مضاعف بر افراد وارد می‌کند.
شما به راحتی می‌توانید هزینه‌های مالی برای تهیه کارت دعوت عروسی را حذف کنید. این کارت بدون نیاز به کاغذ و فرایند چاپ آماده می‌شود و حتی اطلاعات ذکر شده در آن را می‌توان به راحتی تغییر داد. امکانات موجود در این مدل کارت دعوت‌ها شامل تصویر دلخواه و موسیقی نیز می‌شود که کارت‌های کاغذی از آن بی بهره هستند.

روش خلاقانه و جدید برای دعوت عروسی

علم و فناوری در تمام زمینه‌ها در حال پیشرفت است و هیچ موضوعی نباید از آن بی تاثیر بماند. انسان امروزی نیز باید به روز باشد و از تکنولوژی‌های جدید در جهت آسان­سازی کارها استفاده کنید. از همین رو کارت‌های دعوت عروسی آنلاین پا به عرصه گذاشتند که روش جدید و متفاوتی برای دعوت مهمانان است. اگر شما زوجی هستید که به استفاده از روش‌های جدید و متفاوت در برگزاری مراسم عروسی خود تمایل دارید، استفاده از این نوع کارت‌ها، ایده بسیار جذابی برای شما است.

دعوت راحت‌تر

اگر کارت دعوت عروسی کاغذی باشد، شما باید تمام کارت‌ها را به دست مهمانان برسانید؛ حتی مهمانی که از شما فاصله بسیاری دارد. شما می‌توانید این مشکل را جایگزین کردن کارت‌های کاغذی با کارت‌ها دیجیتالی حل کنید تا با فشردن چند دکمه، کارت دعوت را از طریق پیامک یا پیام‌رسان‌ها به دست تمام مهمانان برسد.

قرار دادن موقعیت مکانی در کارت عروسی

یکی از قابلیت‌های کارت عروسی دیجیتال را محبوب کرده، امکان اضافه کردن موقعیت مکانی یا لوکیشن تالار و باغ عروسی به کارت دعوت است. با این کار دیگر مهمان‌ها سردرگم نمی‌شوند و به راحتی به سمت محل جشن مسیریابی می‌کنند.

قرار دادن لوکیشن در کارت عروسی

طراحی کارت به شکل دلخواه

تعداد طرح‌هایی که مراکز چاپ کارت عروسی در اختیار شما قرار می‌دهد تا نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنید، محدود است. اما اگر کارت‌های دیجیتالی را برای دعوت مهمانان خود انتخاب کنید، می‌توانید از بین طرح‌های فراوان آماده یکی را انتخاب کنید و یا با سلیقه خودتان این کارت را در هر مدلی که دوست دارید طراحی و به دست مهمانان برسانید. انتخاب عکس، فوت و رنگ متن، موسیقی، اضافه کردن تمبر و... از امکانات کارت دعوت عروسی دیجیتالی هستند.

انواع کارت‌های دعوت عروسی دیجیتال

رفع نگرانی از بابت کمبود کارت

زمانی که نوبت به نوشتن کارت‌های دعوت عروسی می‌رسد، ممکن است در تعداد مهمانان تغییر ایجاد شود. در نتیجه امکان اینکه تعدادی دیگر به فهرست مهمانان اضافه شود، زیاد است. از همین رو تعداد کارت‌های دعوت کم‌تر از میزان نیاز خواهد بود. کارت‌های دعوت دیجیتالی این مشکل را حل کرده‌اند؛ به طوری که با استفاده از ارسال لینک اختصاص کارت دعوت به مهمانان می‌توان مطمئن شد این کارت به دست همگان رسیده است.

حفاظت از محیط زیست

برای تهیه کارت دعوت عروسی کاغذی، میزان بسیاری کاغذ نیاز است که از بریدن چوب‌ها به دست می‌آیند. در نتیجه با نگاه­کردن به کارت دعوت کاغذی خود، می‌توانید آن را تکه‌ای از وجود یک درخت که پیش از این زنده بوده، بدانید. در صورتی که از کارت پستال دیجیتالی برای دعوت مهمانان استفاده شود، درختان کم‌تری قطع شده و محیط زیست از آسیب‌ها بیشتر محافظت می‌شود. افرادی که به استفاده از کارت‌های آنلاین روی می‌آورند حقیقتا طبیعت را مورد لطف و بزرگی خود قرار داده است.

کارت عروسی آنلاین جایگزین مقرون به صرفه کارت عروسی کاغذی

همان‌طور که بیان شد، کارت عروسی آنلاین مزایای بسیاری دارد که از همین جهت می‌توان کارت عروسی کاغذی را با این روش مقرون به صرفه جایگزین کرد؛ زیرا با به کار گیری این روش دعوت هم در زمان، هم در انرژی و هم در هزینه‌های خودتان صرفه جویی خواهید کرد. کارت عروسی دیجیتال خود را طراحی کنید و مطمئن باشید که از انجام این کار پشیمان نخواهید شد.

جمع بندی

کارت دعوت عروسی آنلاین، یکی از روش‌های جدید برای دعوت مهمانان است. این مدل کارت‌ها می‌توانند در تعداد درخواستی و بسیار زیبا طراحی شوند و حتی از کارت‌های کاغذی جذاب‌تر به نظر برسند. در کنار این موضوع، کاهش هزینه‌های عروسی با به کار گیری کارت عروسی به شکل دیجیتال از مزیت‌ مهم آن به شمار می‌آید که می‌تواند زوج‌ها را به استفاده از آن ترغیب کند. می­توانید برای سفارش این کارت­های جذاب، از خدمات دیجی پستال بهره­مند شده و آن­ها را در صفحات شبکه­اجتماعی خود قرار دهید.

چرا از کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) استفاده کنیم؟
علاوه بر روش خلاقانه و جدید برای دعوت عروسی بودن باعت صرفه جویی در هزینه‌ها، دعوت راحت‌تر، قرار دادن موقعیت مکانی در کارت عروسی، طراحی کارت به شکل دلخواه، رفع نگرانی از بابت کمبود کارت، حفاظت از محیط زیست و... می‌شود.
ساخت کارت عروسی دیجیتال رایگان است؟
بله، بعد از عضویت در دیجی‌پستال تعدادی تمبر رایگان برایتان شارژ می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید کارت دعوت عروسی خودتان را بسازید.
آیا می‌توان مکان یاب گوگل در کارت عروسی آنلاین قرار داد؟
بله به آسانی میتوانید موقعیت مکانی تالار و محل برگزاری جشن را در کارت پستال قرار دهید تا مهمانان به راحتی موقعیت مکانی جشن را مسیریابی کنند.

کارت دعوت عروسی

تمام کارت‌های کارت دعوت عروسی
دیدگاه خود را ثبت کنید
امتیاز کلی: ۴.۷۳ از ۵ | تعداد رای: ۱۱
۲ ستاره
بتوچه
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
خیلی هم بود
۵ ستاره
هلیا
۶ اسفند ۱۴۰۲
خوب بود
۵ ستاره
فاطمه و رضا
۱۸ بهمن ۱۴۰۲
امروز روز من و توست بهترینم
۵ ستاره
اعظم
۳ بهمن ۱۴۰۲
خیلی عالی ممنون
۵ ستاره
فاطمه جمالی مجرد
۱۴ دی ۱۴۰۲
خیلی جالب بود من خیلی دوستش داشتم
۵ ستاره
فاطمه رضایی کیا
۱۹ آبان ۱۴۰۲
♡♡
۵ ستاره
رزاق شرفی
۱۶ آبان ۱۴۰۲
سلام
۵ ستاره
هلو
۱۰ مهر ۱۴۰۲
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بو د
۵ ستاره
Aida & mahdi
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
دوست دارم دیونه
۵ ستاره
سنت الله رحیمی
۱۳ اسفند ۱۴۰۱
حاضر است
ستاره
نمایش بیشتر دیدگاه‌ها