قراردادن qr code دیجی‌پستال در کارت عروسی

| |
۶ اسفند ۱۴۰۲
قراردادن qr code دیجی‌پستال در کارت عروسی
اغلب از این نوع کد، برای کارت‌های دیجیتال استفاده می‌شود؛ چراکه مزایای زیادی دارد. qr code را می‌توانید روی بسیاری از محصولاتی که از فروشگاه‌ها خریداری می‌کنید، مشاهده نمایید. اما کیوآرد کد دیجیتال را نمی‌توان چندان با آن قابل قیاس قرار داد. کارت پستال دیجیتال، رایج‌ترین چیزی است که این نوع کد روی آن قرار می‌گیرد.

اتصال کارت دعوت دیجیتال به کارت دعوت فیزیکی

با استفاده از کیوآرکد می‌توانید کارت دعوت دیجیتال خود را به کارت دعوت فیزیکی متصل کنید. کیوآرکد یک نوع بارکد دوبعدی است که می‌تواند اطلاعاتی مانند آدرس وب را ذخیره کند. با اسکن کردن کیوآرکد با دوربین گوشی هوشمند، می‌توانید به نسخه دیجیتال کارت دعوتتان دسترسی پیدا کنید.

چرا در کارت دعوت کیوآرکد چاپ کنیم

کارت دعوت دیجیتال یک راه جدید و خلاقانه برای دعوت مهمانان به رویدادهای شما است. شما می‌توانید در کارت دعوت دیجیتال خود، اطلاعات مهم و جذابی را قرار دهید، و از این امکانات توسط کیوآر کد در کارت فیزیکی استفاده نمایید، مانند:

لوکیشن: مکان دقیق رویداد را با استفاده از نقشه‌های گوگل، نشان، بلد یا ویز نشان دهید.

روز شمار: تعداد روزهای باقی‌مانده تا رویداد را با استفاده از یک تایمر زیبا نمایش دهید.

لینک و اطلاعات تماس: لینک‌های مرتبط با رویداد را ارائه دهید، مانند لینک وبسایتتان، لینک گروه تلگرام یا واتس‌اپ، لینک اینستاگرام یا فیس‌بوک و… همچنین شماره تلفن، ایمیل یا آدرس پستی خود را برای ارتباط با مهمانان درج کنید.

اعلام حضور: از مهمانان بخواهید که با کلیک بر روی یک دکمه، حضور یا عدم حضور خود را در رویداد اعلام کنند. این کار به شما کمک می‌کند تا تعداد دقیق مهمانان را بدانید و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید.

پرسش‌های متنی و گزینه‌ای: از مهمانان سوالاتی را بپرسید که به شما در آماده‌سازی رویداد کمک کنند، مانند نوع غذای مورد علاقه‌شان، موسیقی مورد پسندشان و…

امکان درج یادبود: مهمانان می‌توانند شعر یا متنی را که احساسات و خاطراتشان را منعکس می‌کند برای شما بفرستند. شما نیز می‌توانید آن‌ها را تایید و در کارت دیجیتال خود نمایش دهید.

موزیک و افکت‌های متحرک: کارت دعوت دیجیتال خود را با قرار دادن موزیک مرتبط با رویداد یا افکت‌های متحرک زیبا، زنده و جذاب کنید.

برای اتصال کارت دعوت فیزیکی خود به کارت دعوت دیجیتال، می‌توانید کیوآرکد را بر روی کارت دعوت فیزیکی خود چاپ کنید یا به آن بچسبانید. مهمانان شما می‌توانند با اسکن کردن کیوآرکد با دوربین گوشی هوشمند خود، به سرعت و راحت به کارت دعوت دیجیتال شما دسترسی پیدا کنند و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

این روش نه تنها ساده و اقتصادی است، بلکه به شما امکان می‌دهد تا کارت دعوت خود را با جزئیات و خلاقیت بیشتری طراحی کنید و مهمانان خود را شگفت‌زده و مشتاق کنید.

برچسب دیجیتال کارت عروسی

کیوآرکد کارت عروسی چیست؟

یکی از مهم‌ترین رویدادهای هر فردی، روزی عروسی آن است که دوست دارد به بهترین نحو ممکن انجام شده و شب را به پایان برساند. از با اهمیت‌ترین چیز‌ها در این مراسم، کارتی است که برای دعوت مهمان‌ها برایشان ارسال می‌شود. در این صفحه اطلاعاتی از جمله نام عروس و داماد، تاریخ برگذاری مراسم، مکان، ساعت و همچنین خوراکی‌هایی که قرار است میزبان با آن‌ها از مهمانان خود پذیرایی کند، یاد می‌شود. اغلب این کارت‌ها به‌صورت کاغذی بوده و به شکل فیزیکی به دست مهمان‌ها می‌رسد. اما امروزه نوع جدید از آن‌ها ایجاد شده که به شکل دیجیتالی هستند.

فرض کنید به‌عنوان فردی نزدیک به صاحبان مجلس، در کارت عروسی بارکدی را دریافت کرده باشید. بی‌صبرانه منتظر این خواهید بود که آن را اسکن کرده و محتوای درون کد را مشاهده کنید. امروزه تمامی گوشی‌های هوشمند توانایی اسکن و خواندن کیوآرکد کارت دعوت عروسی را دارند؛ از این طریق کار برایتان بسیار راحت خواهد شد. جذابیت ماجرا را می‌توان در این قابلیت دانست که میزبان‌ها می‌توانند علاوه‌بر نوشته و متن، از موزیک یا حتی افکت‌های متحرک هم استفاده کنند.

کیو آر کد عروسی

اینکه شما به‌عنوان مهمان‌های یکی از این مجلس‌ها، در شهری دور زندگی کنید و با تلفن از شما دعوت شود، چندان خوشایند و جالب به‌نظر نمی‌رسد اما اگر شخصا از عروس و داماد، کارت پستال دیجیتال دریافت کنید که تمامی افراد را به این شب مهم فرا خوانده‌اند، جذابیت کار را بسیار بالا خواهید دید.

چگونگی دریافت برچسب دیجیتال

اپلیکیشن دیجی پستال برای درست‌کردن کیوآرکد کارت دعوت عروسی بسیار ساده طراحی شده، است. برای طراحی و ساخت کارت پستال خود، کافیست دیجی پستال را از گوگل‌پلی، مایکت یا بازار دانلود کرده یا از نسخه تحت وب استفاده کنید، از عکس‌ها، طرح‌ها و استیکر‌های متنوع و همچنین موسیقی، لوکیشن، روز شمار و اعلام حضور استفاده کنید تا جذابیت کارت و پاکت شما چند‌برابر برابر شود.

بعد از ذخیره کارت پستال، وارد حساب‌کاربری خود شوید و گزینه «کارت‌های من» را انتخاب کنید، در صفحه باز شده می‌توانید لیست کارت‌هایی که طراحی کرده‌اید را مشاهده کنید، در ادامه روی منوی کارت‌پستال خود بزنید و «دریافت برچسب دیجیتال» را انتخاب کنید. به همین راحتی می‌توانید برچسب را دریافت و بر روی کارت دعوت فیزیکی خود چاپ کنید.

ساخت کیوآر کد عروسی

نتیجه گیری

اگر نام کارت عروسی دیجیتال به گوشتان خورده باشد، امکان دارد qr code موجود برای آن را هم شنیده باشید. این قابلیت به افراد این امکان را می‌دهد که برای مهمانان خود قابلیت‌های جذاب و شیکی را در‌نظر بگیرند و همچنین مهمان‌ها می‌توانند با اسکن کیوآرکد کارت دعوت عروسی، دعوت‌شدن خود را مشاهده کنند.

چرا باید در کارت دعوت کیوآرکد قرار دهیم؟
کیوآرکد یک روش ساده و زیبا برای انتقال اطلاعات به مهمانان است. با اسکن کردن کیوآرکد، مهمانان می توانند به راحتی جزئیات مراسم، آدرس، زمان، اعلام حضور و… را مشاهده کنند.
چگونه می توانیم کیوآرکد برای کارت دعوت بسازیم؟
اپلیکیشن دیجی پستال برای درست‌کردن کیوآرکد کارت دعوت عروسی بسیار ساده طراحی شده، است. بعد از ذخیره کارت پستال، وارد حساب‌کاربری خود شوید و گزینه «کارت‌های من» را انتخاب کنید، در صفحه باز شده می‌توانید لیست کارت‌هایی که طراحی کرده‌اید را مشاهده کنید، در ادامه روی منوی کارت‌پستال خود بزنید و «دریافت برچسب دیجیتال» را انتخاب کنید.

کارت دعوت عروسی

تمام کارت‌های کارت دعوت عروسی
دیدگاه خود را ثبت کنید
امتیاز کلی: ۵ از ۵ | تعداد رای: ۱
۵ ستاره
خوشگله
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
عالی ۱۰۰ تا هم کمه