7 دلیل مهم برای استفاده از کارت عروسی دیجیتال

| |
۲۷ تیر ۱۴۰۰
7 دلیل مهم برای استفاده از کارت عروسی دیجیتال
عقد و عروسی یکی از با اهمیت ترین رویدادهای زندگی هر انسانی است. نحوه پرپایی جشن ازدواج نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. کارت عروسی یکی از بخش‌های مهم در برپایی مراسم عروسی است. این روزها بیشتر زوج‌های خلاق دنبال کارت‌های دعوت جدید با طرح‌های خاص، به روز و متفاوت هستند.

کارت‌های دیجیتال عروسی یک روش راحت و جایگزین کارت‌های قدیمی

امروزه با شیوع ویروس کرونا، دعوت حضوری به مراسم عروسی با کارت کاغذی می‌تواند کار بسیار خطرناک و پر ریسکی باشد. شما می‌توانید در بستر  اینترنت با کارت دعوت عروسی آنلاین از خطرات بیماری کرونا به بهترین روش جلوگیری کنید و حتی به نحوی دیگر قول برگزاری مراسم بعد از اتمام کرونا به مهمانان دهید.

کارت عروسی دیجیتال چیست؟

کارت‌های آنلاین عروسی، در بستر یک صفحه وب است. و دارای افکت، موسیقی‌های جذاب، تصاویر متنوع  و امکان اضافه کردن نشانی محل برگزاری عروسی است. تا بتوانید مهمانان خود را با کارت‌های زیبا وبه‌روز، خاص و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به مراسم عروسی خود دعوت کنید.

در این مقاله به هفت دلیل  مهم برای استفاده از کارت عروسی دیجیتال برای ارسال یک دعوت خاص و خودمانی برای جشن عروسی شما عزیزان اشاره شده است:

1. وقت شما طلاست!

اگر بخواهید از کارت‌های سنتی استفاده کنید، باید مثل سال ها قبل برای سفارش و خرید کارت عروسی به مراکز چاپ کارت عروسی مراجعه کنید. زمان زیادی صرف کنید و  طرح‌های تکراری  و از پیش طراحی شده را ببینید و انتخاب و سفارش دهید. بعد از چند روز،‌ باید دوباره وقت صرف کنید و در ترافیک و شلوغی همیشگی به محل چاپ کارت‌ها بروید و کارت‌هایتان را تحویل بگیرید. امیدوارم همه چیز همان طوری شده باشد که می خواستید! 

در مقابل می‌توانید با کارت دعوت آنلاین، تمام کاری که لازم است انجام دهید وارد کردن اطلاعات و انتخاب عکس و موزیک مورد علاقه‌تان است. حالا برای کارهای مهم تر هم وقت دارید!  فقط کافیه یه دکمه رو فشار بدی و همونطور که رو کاناپه دراز کشیدی مهموناتم دعوت کنی، دیگه چی از این بهتر؟

2. یک راه عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پولت رو تو جیبت ذخیره کن!

حتما می‌دانید کارت‌های دعوت کاغذی قیمت نسبتاً بالایی دارند و هر چقدر هم که تعداد مهمان‌های شما بیشتر شود باید هزینه‌ی بیشتری برای سفارش کارت بپردازید! فرض کنید یک کلمه در آدرس نیاز به اصلاح داشته باشد. باید کارت ها را دور ریخته و دوباره کارت‌ها را چاپ کنید!

کارت دعوت عروسی آنلاین، یک کارت قابل تغییر است و این اختیار را به شما می‌دهد که بتوانید کارتتان را به سلیقه خودتان با هر عکس، جمله و افکت متنوع بدون پرداخت هزینه‌های گزاف بسازید و از آن لذت ببرید و نگران خطاهای کوچک در اطلاعات کارت نباشی.

3. متفاوت تبریک بگویید!

رسم روزگار مدام در حال تغییر است،‌ لازم است خودمان را بروز نگه داریم. باید خودمان را با این تغییرات روز و روزگار وفق دهیم. روزگاری انسان‌ها با در نظر گرفتن شرایط و احوال زمانه، تصمیم گرفتن بجای حمل پول از کارت‌های بانکی استفاده کنند. حالا شما هم می‌توانید با مد روز پیش بروید و بجای استفاده از کارت دعوت کاغذی از کارت دیجیتال استفاده کنید. به این صورت یک عروس داماد خاص و متفاوت خواهید شد.

مدتی است با جا افتادن کارت عروسی آنلاین، زوجین برای متفاوت بودن، بیشتر به این نوع کارت‌های عروسی برای دعوت آشنایان و دوستان مایل هستند. با توجه به ادامه این روند کم کم، کمتر اشخاصی پیدا می‌شنوند که مثل قدیم، از کارت‌های کاغذی استفاده کنند. این بهترین فرصت برای شماست، تا شما جزو زوج‌های متفاوتی باشید که از این کارت‌های عروسی خاص و به‌روز استفاده می‌کننکارت دعوت دیجیتالی

کارت دعوت عروسی مجازی

4. به راحتی مهمان‌های راه دورتان را دعوت کنید!

همیشه یکی از مشکلات خانواده‌ها برای دعوت مهمان راه دور این بوده که چگونه کارت دعوت عروسی را به دست آن‌ها برسانند.

این مساله را به بهترین شکل حل کرده ایم با استفاده از کارت عروسی دیجیتال به سادگی می‌توانید از طریق اینترنت مهمانانتان را نه تنها از شهرهای دور بلکه از هر جایی جهان به مراسم با شکوه خودتان دعوت کنید

5. با سلیقه خودتان کارت بسازید!

در فروشگاه‌های فروش کارت های عروسی چندین کارت دعوت با طرح‌های از قبل ساخته شده وجود دارند. شما از بین آنها یکی را انتخاب می‌کنید و چند روز منتظر می‌شوید تا نتیجه را ببینید. اما با استفاده از کارت دیجیتال می‌توانید به سلیقه شخصی آن را طراحی کنید. از بین عکس‌های مورد علاقه‌تان  انتخاب کنید یا حتی عکس را تغییر دهید و جایگزین کنید. متن دلخواه خودت رو با فونت‌های جذاب بنویسید. به کارت دعوت یک موزیک شاد اضافه کنید. تمبر و پاکت مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید. کارت عروسی شما آماده است! دقیقا همانطور که می‌خواستید.

6. نگران کم بودن تعداد کارت‌ها نباشید!

مطمئنم به یاد دارید که معمولا برای دعوت عروسی همیشه تعداد مهمانان کم و زیاد می‌شد و کارت دعوت کم می‌آمد. نگرانی برای کم آمدن کارت را فراموش کنید. کارت دیجیتال این مشکل را به طور کلی رفع کرده است. شما می‌توانید کارت دعوت خود با هر تعدادی که می‌خواهید فقط با فشردن یک دکمه، نام میهمان را روی پاکت یادداشت کنید، کارت‌های ساخته شده یک لینک اختصاصی هستند بنابراین می‌توانید آن‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی همچون واتساپ، تلگرام و اینستاگرام و یا حتی به‌صورت سنتی و از طریق پیامک برای عزیزان‌تان در هر کجای دنیا بفرستید.

7. از محیط زیست محافظت کنید!

جای تأسف است که در جهان هر ساله بیش از یک میلیون درخت برای تهیه کاغذ و محصولات کاغذی بریده می‌شود به عبارتی تعداد زیادی از درختان قربانی کارت دعوت عروسی می‌شوند!

کارت پستال دیجیتال،‌ راه حل بی نظیری برای مراقبت از درختان است. زیرا دیگر لازم نیست برای دعوت مهمانان‌تان به محیط زیست آسیبی وارد کنید. با استفاده از این کارت‌ها برای دعوت به عروسی یا هر مناسب و رویداد دیگری، لطف بزرگی به محیط زیست و طبیعت می‌کنید.

احتمالا تازه عروس یا تازه داماد هستید،‌ استفاده از کارت پستال دیجیتال و ارسال آن برای عزیزانتان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما زوج خاص خانواده‌تان خواهید بود و کارت دعوت عروسی شما برای همیشه ماندگار خواهد شد.

چگونه کارت دعوت دیجیتالی بسازیم

اگر نمی‌دانید چگونه کارت دعوت عروسی خودتون رو بسازید، در اولین قدم اپلیکیشن دیجی پستال را از گوگل پلی، بازار یا مایکت دانلود کنید و یا وارد وب اپلیکیشن دیجی‌پستال شوید این امکان برای شما فراهم شده تا به راحتی به سبک و سلیقه شخصی خود با امکانات فراوانی که در اختیار شما قرار داده شده کارت دعوت بسازید. 

در یک محیط آسان کارت خودتان را با عکس دلخواه و استیکرهای جذاب طراحی کنید و متن مورد نظرتان را با فونت‌های مختلف روی کارت یادداشت و ذخیره کنید.

نوبت رسیده که برای کارت خودتون یک پاکت انتخاب کنید تا شکل و شمایل یک کارت دعوت واقعی به خودش بگیره، همچنین اپلیکیشن کارت پستال دیجیتال این امکان رو میده تا تمام اجزاء پاکت قابل تغییر و سفارشی سازی باشه، به راحتی امکان ثبت نام گیرنده و فرستنده و انتخاب طرح پاکت، طرح داخل پاکت، تمبر، مهر و تصویر زمینه وجود دارد.

کارت پستال دیجیتالی شما خیلی خشک و بی روح هم نیست و شامل افکت‌های جذاب و موسیقی متناسب با فضا هم هست تا بتواند حس و حال متفاوتی را به مخاطبتان منتقل کند. 

اگر برای ساخت کارت پستال دیجیتال نیاز به راهنمایی بیشتر دارید راهنمای زیر را مطالعه نمایید.

کارت دعوت عروسی

تمام کارت‌های کارت دعوت عروسی
دیدگاه خود را ثبت کنید
امتیاز کلی: ۴.۹۷ از ۵ | تعداد رای: ۹۲
۵ ستاره
مطهره جابری
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
خیلی خیلی زیباست
واقعا زیباست
۵ ستاره
میلاد زمانی
۷ بهمن ۱۴۰۲
وحالا ما در آغازین سفریم سفری بی نهایت
سفری تا انتهای زندگی به امید باهم رفتن
و باهم ماندن در آغاز این سفر همراهیمان کنید
۵ ستاره
میلاد زمانی
۷ بهمن ۱۴۰۲
وحالا ما در آغازین سفریم سفری بی نهایت
سفری تا انتهای زندگی به امید باهم رفتن
و باهم ماندن در آغاز این سفر همراهیمان کنید
۵ ستاره
Tamim Ghafoori
۶ بهمن ۱۴۰۲
بسیار عالی است تشکر از شما
۵ ستاره
ن
۲۷ دی ۱۴۰۲
سلام دوست مهربان خوب م بسیار دوست دارم
۵ ستاره
آتریسا اسفندیاری
۲۴ دی ۱۴۰۲
عالی بود
۵ ستاره
دیگه
۲۲ دی ۱۴۰۲
تولد
۵ ستاره
جواد
۱۶ دی ۱۴۰۲
من شما را دویت دارم
۵ ستاره
وتنشق۳لخت
۱۴ دی ۱۴۰۲
نتح
۵ ستاره
ثتتثنینثمقننننمک
۱۴ دی ۱۴۰۲
زانکلمینغعنمیثح مم
ستاره
نمایش بیشتر دیدگاه‌ها