چگونه در دوران کرونا دانش آموزان را آنلاین تشویق کنیم

| |
۲۷ فروردین ۱۴۰۰
چگونه در دوران کرونا دانش آموزان را آنلاین تشویق کنیم
ایجاد انگیزه در دانش آموزان می‌تواند در پیشرفت تحصیلی آنان بسیار موثر باشد. کارت تشویق مجازی به شما کمک می‌کند بتوانید انگیزه و حسی شاد و هیجان‌انگیز را برای شاگردان خود فراهم کنید.

امروزه تعداد زیادی از مدارس در سراسر دنیا به دلیل بحران ناشی از ویروس کرونا موقتاً تعطیل شده‌اند و تا اطلاع ثانوی امکان حضور فیزیکی در کلاس‌های درس وجود ندارد و چون مردم هم چنان با تاثیرات کووید ۱۹ سر و کار دارند، در بسیاری از کشورها کلاس‌های درس به صورت آنلاین یا مجازی برگزار می‌شوند.

دانش آموزان و معلمان باید بتوانند فراتر از ارتباط الکترونیکی، از نظر عاطفی به ویژه در مواقع اضطراب و بحران با هم ارتباط برقرار کنند. ما ماشین‌های فکری نیستیم. ما ماشین‌های احساسی هستیم که فکر می‌کنند. پس نباید نقش مهم مسائل عاطفی را در یادگیری، کوچک بشماریم؛ و باید بدانیم تغییرات بزرگ آموزشی مثل آنچه در اثر کرونا رخ داده است، از نظر عاطفی بر دانش آموزان تأثیر می‌گذارد. خیلی از دانش آموزان برای تلاش بیشتر نیاز به نیروی محرک و تشویق دارند.

کارت امتیاز سنتی

در حالت عادی معلمان از کارت‌های تشویق کاغذی استفاده می‌کردند، کارت‌های تشویق می‌تواند در زمینه‌های مختلف، ورزشی، فرهنگی، انظباطی، درسی، اخلاقی و... مشوق دانش آموزان در انجام فعالیت‌های مثبت در محیط آموزشی باشند، اما با توجه به اوضاع کنونی و برگزاری کلاس‌های درس مجازی این امر به‌صورت فیزیکی میسر نیست. راه حلی که می‌تواند جایگزین شود استفاده از کارت‌های تشویق مجازی است.

کارت تشویق مجازی چیست

کارت‌های تشویق مجازی در بستر وب نمایش داده می‌شوند و دارای طرح‌های متنوع با تصاویر مختلف و شامل افکت‌های جذاب و موسیقی هستند تا بتواند حس و حال متفاوتی را به دانش آموز منتقل کند. کارت‌های ساخته شده در واقع یک لینک اختصاصی هستند و بنابراین می‌توانید آن‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی همچون شاد، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام و یا حتی به‌صورت سنتی و از طریق پیامک برای دانش آموزتان ارسال کنید.

  کارت تشویق مجازی

ایجاد انگیزه در دانش آموزان می‌تواند در پیشرفت تحصیلی آنان بسیار موثر باشد. کارت تشویق مجازی به شما کمک می‌کند بتوانید انگیزه و حسی شاد و هیجان‌انگیز را برای شاگردان خود فراهم کنید.

کارت تشویق مجازی را خودتان طراحی کنید

  توسط اپلیکیشن کارت پستال دیجیتال کارت تشویق را متناسب با سلیقه خودتان بسازید. اپلیکیشن شامل یک ادیتور خیلی خوب و کامل است و به شما این امکان را می‌دهد تا مثلا متن مورد نظرتان را تایپ کرده، فونت آن را تغییر داده و یک رنگ زیبا برایش انتخاب کنید. علاوه بر متن، به شما اجازه می‌دهد تا از استیکرها و تصاویر متفاوت برای کارت تشویق خودتان استفاده کرده و آن را تا حد بسیار زیادی شخصی سازی کنید. برای دانش آموزانتان کارت بسازید و احساس خوبی در دانش‌آموزان ایجاد کنید.  

می‌توانید نام و نشان مدرسه بر روی پاکت کارت درج کنید و در هر کارت محل قرار گرفتن نام دانش‌آموز، کلاس و علت تشویق در نظر گرفته‌شده است که متناسب با هر دانش‌آموز می‌تواند تغییر کند. با اجرای این طرح در کلاس و مدرسه دانش آموزان برتر را تشویق کنید و آنها را ترغیب به تلاش بیشتر و دریافت کارت تشویق مجازی کنید.

همچنین می‌توانید برای تبریک تولد دانش آموزان یا تقدیرنامه از کارت پستالهای دیجیتال در گروه شبکه مجازی مدرسه استفاده نمایید تا در مقابل دوستان و والدین مورد تشویق قرار گیرند.

کارت پستال مدرسه

تمام کارت‌های کارت پستال مدرسه
دیدگاه خود را ثبت کنید
امتیاز کلی: ۵ از ۵ | تعداد رای: ۴۲
۵ ستاره
محمود
۱ فروردین ۱۴۰۱
عالی
۵ ستاره
محمدحسن صابری
۱۰ دی ۱۴۰۰
عالی دست آن کسی که ساختتش درد نکنه
۵ ستاره
آرمیتا
۱۴ آبان ۱۴۰۰
آفرین و مرحبا 👏
۵ ستاره
رهابیانی
۱۸ مرداد ۱۴۰۰
خوب بود
۵ ستاره
محمد رضا طایفه پارچیلو
۵ مرداد ۱۴۰۰
خیلی کار ابتکاری و جالبیه
۵ ستاره
کسری حاجی ابولحسنی
۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام
۵ ستاره
زینب نظری
۲۲ تیر ۱۴۰۰
دخترخاله ی خوبم دوست دارم 💋
۵ ستاره
Mahya
۲۰ تیر ۱۴۰۰
بسیار عالی
من دوستش داشتم
💕💕
۵ ستاره
پانیذ صالحی
۵ تیر ۱۴۰۰
عالی
۵ ستاره
مهدیس جون
۱ تیر ۱۴۰۰
خوب بود☺💕
ستاره
نمایش بیشتر دیدگاه‌ها