بهترین هدیه برای تبریک تولد

| |
۲۹ تیر ۱۴۰۰
بهترین هدیه برای تبریک تولد
مطمئنم بارها شده که قصد داشتید برای تولد دوستان و آشنایان‌تان هدیه بخرید اما چیزی به ذهنتان نمی‌رسید، در این مقاله قصد داریم که یک هدیه جذاب و خلاقانه را معرفی کنیم که می‌توانید آن را بدون پرداخت هزینه با سلیقه خودتان بسازید.

حس خوب دریافت کارت آنلاین تبریک تولد با هیچ پیام مجازی قابل مقایسه نیست!

کارت تبریک تولد دیجیتال چیست؟

یک هدیه خاص برای افراد خاص!

کارت پستال مخصوص تولد یکی از پرطرفدار ترین و البته پرکاربرد ترین انواع کارت پستال‌ها است. کارت پستال ها را می‌توان همراه با تبریک تولد برای افرادی که تولدشان است ارسال نمود و یا می‌توان آن‌ها را برای پدر و مادرهایی که تازه صاحب فرزند شده اند ارسال کرد. حضور در بیمارستان و یا در تمام جشن‌های تولد برای ما مقدور نیست و می‌توان از کارت پستال برای بیان احساسات و تبریک استفاده کرد.

کارت‌های تبریک تولد مجازی در بستر وب است و در آن امکانات زیادی قرار گرفته است، مانند تصاویر مختلف، افکت‌های متنوع و موسیقی‌های جذاب تا بتوانید یک هدیه جذاب و متفاوت به اطرافیان خود بفرستید و با این کار به آن‌ها بگویید که دوستشان دارید و به یادشان هستید. این کارت‌ها را از طریق تمامی شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و یا به صورت سنتی و از طریق پیامک به عزیزانتان ارسال کنید.

مزیت استفاده از کارت تبریک تولد آنلاین

تولدتان است پیامک‌‌ و پیام‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی بصورت متن یا عکس نوشته‌های قالباً تکراری برایتان ارسال شده است که اکثرا بی روح و متن‌های کپی شده هستند. حال در نظر بگیرید شخصی به جای فرستادن پیام تبریک تولد ساده و خسته کننده، یک کارت پستال خاص که با سلیقه خودش طراحی و ساخته است بفرستد مطمئناً این هدیه جالبتر و ارزش معنوی بیشتری برایتان خواهد داشت.

اهمیت کارت پستال در تولد

یک کارت پستال مناسب و شکیل می‌تواند ارزش معنوی و حتی مادی هدیه‌ی شما را چندین برابر کند. می‌پرسید چه طور؟ به دلایل زیر:

  • کارت پستال‌ها می‌توانند تبدیل به بخش خاطره‌ انگیز هدیه تولد شما بشوند. ممکن است شما هدیه‌ای بخرید که پس از مدتی استفاده، کارایی‌‌اش کمتر شود. اما مطمئن باشید کارت‌ پستال‌ها هدیه‌ای ابدی و فراموش نشدنی هستند.
  • کارت پستال‌ که به سبک و سلیقه‌ی شما طراحی شده همیشه ماندگار است و مخاطبتان یاد شما و هدیه‌ی جذابتان همیشه در پیش روی اوست.
  • می‌توانید بر روی کارت پستال خود، بخشی از حرف‌ها یا جملاتی که دوست دارید به صورت ضبط صدا به دوستتان بگویید یا بنویسید. پس می‌توانیم بگوییم کارت پستال‌ها می‌توانند ابزاری بسیار مناسب برای بیان عشق و محبت به دوستی که تولدش است باشند.

دیگر نگران اینکه چه چیزی هدیه دهید نباشید

فرض کنید که فردا به تولد یکی از دوستانتان دعوت شده‌اید، ولی به دلایلی نمی‌توانید به این مراسم بروید همزمان هم دوست دارید یک هدیه جذاب، به دوستانتان ارسال کنید که در خاطرش بماند. شاید در این لحظه فکر کنید دنیا به آخر رسیده و دیگر نمی‌توانید کاری انجام دهید کاملاًدر اشتباهید، کارت پستال دیجیتال این مشکل را به کلی حل کرده است. با استفاده از عکس‌ها و طرح‌های  متنوع حتی با قرار دادن عکس مخاطب خود بر روی کارت پستال و اضافه کردن متن مورد علاقه یک هدیه خاص و شگفت انگیز به عزیزانتان ارسال کنید.

در کارت تبریک تولد دیجیتال، این امکان را دارید که به هر کدام از اعضای خانواده یا اقوام‌تان(مادر، پدر، عمو، عمه، خاله و…) در شکل‌های متفاوت تبریک بگویید و یک خاطره به یاد ماندنی در ذهن عزیزانتان حک کنید.

تبریک تولد متفاوت

یک تیر و دو نشان!

متاسفانه خرید هدیه تولد با قیمت‌های کنونی کمی مشکل شده است ولی خوب بدون هدیه هم نمی‌شود بهترین کار روی آوردن به یک هدیه خاص و متفاوت است شاید بپرسید چه چیز؟ بله حدستان کاملا درست است کارت تبریک تولد آنلاین!

این گونه با یک تیر دو نشان زده اید هم یک هدیه جذاب داده اید و هم پول خود را در جیبتان نگه داشته اید.

تبریک تولد عاشقانه

یک ایده متفاوت برای هدیه تولد

اگر قصد دارید وجهی را به عنوان هدیه تولد به شخصی دهید به جای استفاده از پاکت های پول ساده و تکراری یا رسید بانک میتوانید مبلغ مورد نظر خود را به حسابش واریز کنید و عکس رسید آن را داخل کارت پستال قرار دهید و ارسال کنید و تجربه یک هدیه جذاب و دوست‌داشتنی برای خود و عزیزانتان فراهم آورید.

کارت هدیه مجازی

در وقت خود صرفه جویی کنید.

در گذشته، برای ارسال یک کارت پستال سنتی برای تبریک تولد مسافت زیادی را طی میکردن و ساعت‌ها در صف های طولانی پست می‌ایستادند تا کارت برای ارسال پست شود و بعد از آن چندین روز دیگر به دست کسی که تولدش بود می‌رسید ، اما در کارت پستال تبریک تولد دیجیتال دیگر لازم نیست در صف‌های طولانی و خسته‌کننده پست باستید، فقط کافی است به راحتی با فشار دادن یک دکمه کارت پستال مورد علاقه خود را انتخاب کنید و پس از شخصی‌سازی کارت آن لینک اختصاصی خود را   به هر کسی که دوست دارید در صفحات مجازی مختلف ارسال کنید.

تبریک تولد خاص

کارت تبریک تولد را خودتان طراحی کنید

شاید بپرسید چگونه؟ اول از هر چیز اپلیکیشن دیجی پستال را از گوگل پلی، بازار یا مایکت دانلود کنید یا از نسخه وب اپلیکیشن استفاده کنید و بعد از ورود به برنامه این امکان را دارید تا با سلیقه شخصی خود کارت تبریک تولد بسازید. این اپلیکیشن دارای یک ادیتور حرفه‌ای و کامل است و می‌توانید با انتخاب عکس مورد نظر خود با فونت‌های متنوع و استیکرهای جذاب یک کارت پستال خلاقانه بسازید.

نه هنوز تمام نشده! مرحله جذابش باقی‌مانده، تبدیل کارت خود به یک کارت پستال واقعی، اپلیکیشن کارت پستال دیجیتال این امکان را فراهم آورده تا بتوانید تمام اجزاء کارت پستال مانند: طرح پاکت، طرح داخل پاکت، تمبر، مهر و موم آن را تغییر دهید و حتی بر رو و پشت پاکت متن مورد علاقه یا اسم آن شخصی که میخواهید کارت تبریک تولد را برایش ارسال کنید بنویسید.

تبریک تولد خلاقانه

 کارت تبریک تولد آنلاین با وجود رایگان بودن آن، یک هدیه با ارزش و به یاد ماندنی است. می‌توانید با کارت تبریک تولد آنلاین شادی، خنده، عشق و دوست داشتن را نیز بیان کنید و به آن‌هایی که در زندگیتان تاثیرگذار بوده‌اند عشق بورزید؛ تیم اپلیکیشن دیجی پستال نیز در این راه همراهتان  خواهد بود .

اگر برای ساخت کارت پستال دیجیتال راهنمایی بیشتر نیاز دارید فقط کافی است راهنمایی زیر را مطالعه کنید.

کارت پستال تبریک تولد

تمام کارت‌های کارت پستال تبریک تولد
دیدگاه خود را ثبت کنید
امتیاز کلی: ۴.۹۴ از ۵ | تعداد رای: ۹۷
۵ ستاره
دیوان
۲۹ فروردین ۱۴۰۳
عالی
۵ ستاره
.......
۲۱ فروردین ۱۴۰۳
عالی بود
ممنونم
۵ ستاره
سادیا وحیدی
۱۳ اسفند ۱۴۰۲
آفرین
۵ ستاره
النا
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
دوستانه
۵ ستاره
پانیافرزین
۷ اسفند ۱۴۰۲
برادرم جونم
عشق درمونم
۵ ستاره
لیلا شاهی
۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر خیلی عالی بود متشکرم
۵ ستاره
ساینا گلی
۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تولدت مبارک دوستم
۵ ستاره
محمد نژاد
۱۶ بهمن ۱۴۰۲
عالیه
۵ ستاره
روژینا کردیانی
۱۴ بهمن ۱۴۰۲
برنامه ی بسیار عالی وزیبا ممنون از مدیریت برنامه واقعا عالیه@@
۲ ستاره
منوچهری
۷ بهمن ۱۴۰۲

عالی

ستاره
نمایش بیشتر دیدگاه‌ها